lördag 12 september 2009

Hösttecken!


När man börjar sy mössor på löpande band måste det väl vara så att hösten faktiskt är här, trots att jag är liiiiite motvillig till det! Men, kul är det i alla fall att sy mössor, särskilt när jag har ett så bra mönster som jag fått från Madelene; Made by me!
Fick en beställning på tre mössor som alltså nu är klara. De är alla tre sydda i underbara tyger från JNY Design. Gillar dessa tyger enormt mycket! Nu hoppas jag att mössorna ska passa sin nya ägare riktigt bra och att mamma också gillar dem! :)

7 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

UNDERBARA!!! (Lånade bilden o la in hos mig..hoppas det är ok =) Ser verkligen framemot leveransen av dem!!

KRAM

JuMel sa...

Super fina allihop! Har faktiskt sytt två mössor själv idag, kommer på bloggen så småningom... Tack igen för att du fixade mönster!
Kram Mia

Anonym sa...

Jättefina. Önskade att jag hade hunnit med och beställa av det gröna husvagnstyget...det är bara för fint..
Vill inte heller medge att hösten snart är här men kul att sy mössor är det iallafall.

Anna-Snoddas sa...

Supersnygga! :)

Åsa Tidqvist sa...

jättesnygga!!

Lallis/Helene sa...

Väldigt snygga! Tygerna är ju så fina!!!

Madele sa...

Åh alla dessa fina mössor! Kan inte bestämma vilken som är "finast"... ALLA! :-D