söndag 7 februari 2010

Pirater i sikte!


Skepp ohoj! En beställning som fått vänta läääänge är nu äntligen klar! En pirattröja och matchande svarta velourpuffbralls med turkos stjärna! Pirattröjan fick svarta ärmar och även svart bakstycke då pirattyget var helt slut! Men, faktum är att jag tyckte det blev toksnyggt med enfärgat bakstycke till det tyget som är så mönstrat! Nöjd!
Tygerna kommer från Mjuka tyger och Hilco, Tygpyssling. Hoppas kläderna ska passa och att beställaren blir nöjd och glad!

10 kommentarer:

Madelene sa...

Superfint!

Sandra sa...

Fina kläder!
Tufft med svart till pirattyget!

JuMel sa...

Vad snyggt det blev!!! Så bra att det löste sig med tyget. Ha en bra start på arbets veckan! Själv har jag mest lust att inte jobba alls just nu, vet inte varför jag känner mig så omotiverad men det är väl bara så det är ibland...

Anneli sa...

Jättesnyggt set! Gillar när baksidan är enfärgad när man jobbar med så färglada mönster.

Anonym sa...

Helt galet fint! Tycker också att det är snyggt med enfärgad baksida!
Kram Jenni

Doris_Assar sa...

Finfint!!!

hverdags-mamma sa...

Kjempefint! Jeg liker veldig godt de genserne med eensfarget bakstykke...

Ahlard sa...

superfint! Önskar jag också kommit på att använda mer enfärgat till, jag gjorde slut på nästan allt mitt pirattyg... hade kunnat göra dubbelt så mycket om jag tänkt till. Trodde inte det skulle ta slut och inte gå att beställa. Oj kom av mig lite där. Kul att se, hoppas kläderna passar:) /Johanna

LillaBarn sa...

Jättefint set, synd att det tyget är slut... Men ni har det så bra i Sverige med fina tyger, här finns inga alls....

Ingrid sa...

For et herlig og tøft sett!!