tisdag 19 januari 2010

Awards...


...har fått hela tre fina awards från Fellai och Made by me och Jumel! Ni anar inte hur glad jag blev för detta! Tusen tack snälla ni!

Med denna utmärkelse följer att man skall:
- kopiera awarden på din blogg!
- länka till personen som gett dig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
- välja 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
- länka till deras bloggar!
- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

7 saker om mig själv...

1. Är uppväxt på bondgård och skulle mer än gärna vilja ha en egen liten hästgård.
2. Har fågelfobi, men gillar de flesta andra djur.
3. Har en dröm om att åka till Afrika/Västafrika som biståndsarbetare.
4. För 2 år sedan hade jag aldrig någonsin trott att jag skulle ha en egen blogg! Och att sy fanns inte på kartan!!!
5. Älskar choklad!!! Tyvärr...
6. Trivs SÅ bra med mitt arbete inom psykiatrin!
7. Älskar att vara mamma och att tillbringa mycket tid med mina barn!

Och så ska jag ge awarden till 7 andra...och det blir...

Design K. Carbin
Fias
Ett Tu Tre
Tvillingtand
Hannemade
Roblin
Fröken Elsas virkblogg

3 kommentarer:

Ett Tu Tre sa...

Tack, jag återkommer med mina svar när tid och ork räcker till. Just nu känns det som om jobbet tar det mesta och resten räcker knappt till för familjen.

Hannelt sa...

Så hyggelig :)Skal tenke litt på hvem denne skal gå videre til. Ha en fin helg!

Marie sa...

Hej och tack så jättemycket för awarden! :)