torsdag 19 februari 2009

Lilla hjärtat!


Jag är tydligen inne i ett tunikastim just nu! :) Här är en velourtunika i samma mönster som den förra, alltså mitt eget omgjorda mönster från Ottobre 1/09. Hilcovelour i mörkbrunt och grönt samt mörkbrun muddväv i halskanten, allt från Tygpyssling. Gjorde en hjärtapplikation i brun velour med hjälp av min applikationsfot, vliesofix och Totally Stable. Så smidigt! Det fina prickiga vävbandet är också från Tygpyssling som nyligen har fått in flera nya band och de är verkligen supersöta allihop!

11 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Wow, vilken fin! :-)

Anonym sa...

Mycket snyggt!

Anna-Snoddas sa...

Supersnygg! Den gröna velouren är bara så läcker! :)

Heilt spesiell sa...

Åååh...nydelig.Denne likte jeg knallgodt!

Annas Lycka sa...

Jamen så fin. Jätte fin !! Du köper inte mycket på Lindex längre va ??? :) Kram Anna

Sandra sa...

Kanonfin tunika!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

1000 tack för dina fina ord o peppning hos mig - värmer verkligen i dessa sjuktider!!

Kramar

Åsa Tidqvist sa...

väldigt fin! vad duktig du är =)
nu är jag jättesugen på mina ottobre tidningar jag beställt!

Anja Allvin sa...

Jättevakert!!!! Du är duktig som få :-)

Fia sa...

Vilka jättefina tunikor du gör! När jag såg mönstret till dessa i ottobre så insåg jag inte att de kan bli så här fina!! Blir lite sugen själv...

Strömming sa...

Underbar