onsdag 21 oktober 2009

Sy & inspiration!

Lämnade in min overlock till Symaskinsagenturen i Göteborg idag och redan i eftermiddag ringde de och sa att den var klar att hämta!!! Snabbt jobbat! Båda knivarna behövde bytas ut och de hade också bytt/justerat någonting med griparna!?!? Får höra mer när jag hämtar den. Knivarna gick inte på garantin, men det andra gjorde det. Knivarna kostade 380 kr, men jag behövde inte betala för arbetet. Så det känns ju helt OK i alla fall. Så nu hoppas jag att den ska vara som ny igen! :)

Nu till helgen är det äntligen dags för Sy- & Inspirationsmässan i Göteborg igen och eftersom jag inte kom iväg på Syfestivalen i år så ska det bli jättekul att komma dit! Ser fram emot en härligt inspirerande helg!

4 kommentarer:

LillaBarn sa...

Skönt att du fick tillbaks maskinen så snabbt, innan abstinensen satte in.....

TurboNeedle sa...

Det kallar jag service!
Symässan får man ju bara inte missa. Jag fick några entré-biljetter utav Marianne på MMH Barnkläder när jag var och hämtade ett tyg som jag köpte utav henne på Tradera. Äppel Päppel, maila mig din hemadress så skickar jag en biljett (gäller för 2 pers) till dig.

od Andulky sa...

Skönt att du fick så bra service!! Ha så kul på mässan!!

JuMel sa...

Skönt att du fick maskinen lagad snabbt och utan att bli ruinerad! Ha en trevlig helg!