onsdag 4 november 2009

Änglar...


...visst finns dom! Jenny, JNY Design, är ett levande bevis! :) Jag hade tagit på mig en beställning av en tunika i det röda molntyget och upptäckte till mitt stora förtret att det jag hade kvar av det hemma inte skulle räcka. Jag kastade mig in på JNY:s beställningsformulär, men upptäckte då att det var slut! Mailade till Jenny och frågade om hon beställt mer och om det möjligtvis hinner komma innan jul då beställaren ville ha kläderna innan dess! Jenny var inte säker på det, men hon hade en bit över av sitt eget och erbjöd sig att skicka en bit till mig! Detta var i helgen och hon meddelade att hon skulle skicka redan på måndag och igår kväll när jag kom hem låg paketet från henne och väntade på mig! Vilken lycka! Så nu snurrar tyget i tvättmaskinen och när det torkat är jag redo att sätta igång med beställningen! Jag är så otroligt glad och tacksam för din generositet och serviceanda, Jenny! Tusen, tusen tack! Du är en verklig ängel!

Inga kommentarer: