söndag 23 augusti 2009

PIF!!!

Min allra första PIF! Gick med i denna PIF hos Tvillingtand. Ska bli spännande eftersom jag aldrig varit med förut!

"PIF står för "pay it forward" och så här går det till: De tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg kommer att få en handgjord gåva av mig. Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka den i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att "PIF":a, genom att lova samma sak på din blogg!"


Passar på att visa den här fina bilden på äldsta dottern med vår nya familjemedlem! Visst är han söt!?

4 kommentarer:

Heimlaga sa...

Jag vill gärna vara med på en PIF hos dig!

Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marie sa...

Jag vill också vara med på din PIF!

Aleisa Ribalta sa...

jag vill!!!