tisdag 3 mars 2009

Ryggskott...


Jag har fått ryggskott! Det är så himla jobbigt. Trots ryggont var jag på symässan i Göteborg i söndags och shoppade lite tyger och annat, men det var väl inte så jättesmart egentligen, blev sämre på kvällen och på morgonen igår tog jag mig inte upp ur sängen själv. Var hos en naprapat igår som tryckte och klämde och grejade och idag känns det något bättre. Har "sittförbud" så just nu ligger jag i soffan med laptopen på magen och surfar runt. Trist! Det lär inte bli något sytt på ett tag, det är ju lite svårt att ligga och sy! :) Så jag får nöja mig med att surfa runt bland sybloggar och annat och hämta inspiration! Får också trösta mig med att vi faktiskt är inne i den första vårmånaden! Härligt!

9 kommentarer:

Helena sa...

Jag skulle också ha gått på symässan i helgen var tanken. Vi hade kalas på lördagen så på söndagen hade jag planerat att gå dit. Lördag kväll åkte jag på magsjuka och var helt matt på söndagen så det var ju bara att glömma symässan. Hoppas ditt ryggskott inte blir allt för långvarigt nu och krya på dig!

Åsa Tidqvist sa...

Stackare, hoppas du kryar på dig snart. Jag låg influensasjuk i ett par dagar och då virkade jag, det är ett himla bra alternativ till pyssel, för det ÄR svårt att ligga ner och sy...

Anonym sa...

Vad kul att gå på mässan.. Avis!

Tant Janet sa...

Aj aj aj då, krya på dig.

Lilla NovaK sa...

Usch fy vad tråkigt med ryggskott! Hoppas att du blir bättre snabbt!! Såg din fina velourjacka på reklamen inne på hrm.... MC tyger, var det va?! Hon är ju så söt och go din lilla tös!!

Du får helt enkelt ligga och samla inspiration istället och fundera ut nya mönster och kombinationer.... =) Tänk positivt!! Kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men fy för ryggskott!! Hoppas det går till sig snarast!

Tack oxå för alla fina "krya på" hälsningar till mig =) Värmer så! Har dessvärre inte varit så aktiv på kommentera fronten själv..men det kommer =)

Kul att du är med o tävlar igen!

Kramar

Ättapjötten sa...

Det låter inget kul med ryggskott, hoppas att det släpper snart!
Vilka underbart fina kläder du syr!! Säljer du också??

Livet i träsket sa...

Härligt att man får beställa, jag komemr att återkomma när jag har fått min väntade bebis. Jag är samma person som "Ättapjötten"...

Doris_Assar sa...

Krya på dig, hoppas ryggen redan är bättre?! :-) Förstår att det är svårt att sy liggandes...