söndag 6 mars 2011

Moln...

                                      
....mössor klara att skickas iväg! Önskar att vi kunde skicka iväg vintern nånstans långt, långt bort så att det kunde bli lite vår istället. Men den kommer väl tids nog. Mönstret har jag fått av MADE BY ME. Två mössor i JNY:s härliga molntyger, rött och blått. Faktiskt mitt första alster i det himmelsblå molntyget som är så fint! När jag sydde mössan kom lilla A och tyckte det var alldeles förfärligt orättvist att den blå mössan inte var till henne. Så symamman klippte till och sydde en åt henne också förstås! :)

5 kommentarer:

Miiaoo sa...

Jättefina mössor! Det blå ger habegär. Jag har bara köpt rött och lila men vill ha fler färger!!

Mollan sa...

Molntyger är så underbara :) Den blå var verkligen jättefin!

Heartbeatdesign sa...

Ja det himmelsblå är underbart! Nu är mitt tyvärr helt slut men det kan ju hända att man fyller på lagret ;)

Fia sa...

Härligt med rött och blått så där bredvid varandra!

Måste ta och uppdatera min syblogg. Den känns uråldrig. Men risken är ju att allt man fixat får fnatt då. Så det ska nog göras när man är lite piggare än nu då!

Yes, I´m back!

Mia sa...

Alltså blå har ju en viss tendens att slå an en ton i en, visst längtar man efter stackmolnssommardagar? Molnen är så fina i alla färger, att man alldeles glömmer bort den mest naturliga, himmelsblå.