onsdag 22 december 2010

Babyset!


Länge sen jag bloggade nu. Har varit så mycket på sista tiden...vi har varit sjuka i omgångar hela familjen och det tråkigaste av allt som hänt den här vintern är att vår älskade katt blev sjuk och gick bort. Det har påverkat lusten att sy och skapa en hel del, tyvärr. Men, nu är jag på gång igen! :)

Lilla A:s goa dagisfröken S gjorde en beställning på ett litet babyset och det var jättekul att sy det! En body i JNY:s gula apor och lejon och ett par bruna små "puffbrallor" i stl 68. Och som så många gånger förr önskar jag att jag hade kommit på hur kul det är att sy medan lilla A var bebis! Det är nåt visst med att sy pyttekläder. Även om bodies är en av de mindre roliga plaggen att sy, enl min uppfattning. Det är så mycket kantning som tar tid. Önskar att jag hade en kantbandare...dream on...

4 kommentarer:

JuMel sa...

Sött set! Håller med till fullo om det du skriver angående bebis kläder! Hoppas att ni får en mysig jul och att ni håller er friska och krya! Kram Mia

Bumblebee sa...

Beklagar sorgen. Det är hemskt jobbigt att förlora en älskad vän.

Mia sa...

Förstår att du saknar din katt. Vilken fin kisse. Kram

Sandra sa...

Beklagar kattens bortgång! Jag har ju själv katt och det skulle vara otroligt jobbigt om han gick bort..
Kläderna blev så otroligt fina, och de blev så glada över dom! Mamman tyckte det var roligt med andra färger än blått och sånt till pojkar :) Stor kram