söndag 28 mars 2010

Små glada rosa elefanter!


Kunde inte vänta längre med att sy något i det underbara tyget med söta rosa elefanter från Znok! Det fick bli en tunika till lilla A. Insiprerad av Jumel ville jag göra en liten extra detalj i form av sprund framtill med "fuskknäppning" och så sydde jag dit en liten rosa elefantknapp! Den assade lillan perfekt och elefanterna är såååå söta!

Mönster: Sy og strik, men med ett litet sprund framtill.

Tyger: Brun intelock med rosa elefanter från Znok, rosa Hilco mudd från Tygpyssling.

10 kommentarer:

JuMel sa...

Så söt den blev! Visst är elefanterna ur söta?! Har precis sytt klart en liten body i det brun/vita elefant tyget och den blev så söt den med:)

Doris_Assar sa...

Superfin!

Fia sa...

Jättefin! Jag har lite elefanter här hemma också...T hävdar bestämt att de är hennes. Men än har tiden inte räckt till...
Din var så härlig- fin med sprundet!

Anki sa...

Jättefin modell med sprund!

SiriR sa...

Åh, det stoffet er fint! Stilig topp:)

Ahlard sa...

Håller med jättefint med sprud. Så gulligt.

Snyggt hälsar min arbetskamrat också!

/Johanna och Petra

LillaBarn sa...

Vad söt, fin vårklänning... Vad bortskämda ni är därhemma, med fina tyger menar jag :)

LillaBarn sa...

Vad söt, fin vårklänning... Vad bortskämda ni är därhemma, med fina tyger menar jag :)

Heilt spesiell sa...

Så flott tunika!

Helena sa...

Jättesöt tunika! Elefantknappen är ju pricken över i!